pondelok 23. novembra 2020

PANNA MÁRIA DONOVI GOBBIMU: Pripravte sa na boj o duše! (tajomstvá posledných časov)


Donovi Stefanovi Gobbimu (1930-2011) odhalila Panna Mária tajomstvo veľkého zápasu o duše. Matka Božia vyzýva kňazov k pokore a pripravenosti k zápasu. Tieto slová však platia tiež pre každého jedného kresťana, ktorý si uvedomuje súvislosti doby, nemá zatemnený rozum svetáctvom či nezáujmom o duchovné pravdy a nazerá na dejiny skrze svetlo Božského zjavenia. 

 

18. október 1975

"Syn môj, vyvolila som si ťa z jednoduchého dôvodu: si najúbohejší, najmenší a najobmedzenejší. Z ľudského hľadiska si absolútny úbožiak. Vyvolila som si ťa, pretože v tvojom živote sa môjmu nepriateľovi už podarilo osláviť víťazstvo. Dala som ti v živote zakúsiť akoby vopred to, čo urobím vo chvíli svojho najväčšieho triumfu."

Môj nepriateľ sa bude jedného dňa domnievať, že už oslavuje plné víťazstvo: nad svetom, nad Cirkvou a nad dušami. A vtedy zasiahnem ja - hrozne a víťazne - aby jeho porážka bola tým väčšia, čím väčšia bola jeho istota, že už navždy zvíťazil. Čo sa teraz pripravuje, je niečo tak veľkého, že sa nikdy nič také nestalo od stvorenia sveta. Preto to bolo všetko predpovedané v Svätom Písme. Tam už bol predpovedaný hrozný zápas medzi mnou, "ženou odetou slnkom" a "červeným drakom", satanom, ktorému sa teraz darí zvádzať mnohých bludom bezbožného marxizmu. Tam už je predpovedaná bitka anjelov a mojich synov s prívržencami Draka, ktorí vedie odbojných anjelov. Predovšetkým bolo jasne predpovedané moje úplné víťazstvo. 

Vy, moji synovia, ste povolaní prežívať tieto udalosti. Je tu chvíľa, kedy to musíte vedieť, aby ste sa vedome pripravili na boj. Je tu čas, aby som vám začala odhaľovať časť svojho plánu. Predovšetkým musí mať môj nepriateľ mať, že má teraz všetko vo svojich rukách. Preto mu bude dovolené dostať sa dovnútra Cirkvi a podarí sa mu zatemniť Božiu svätyňu. Najviac obetí uchváti medzi služobníkmi svätyne. Toto je skutočne doba veľkých pádov pre mojich najmilších synov, pre mojich kňazov. Niektorým bude satan činiť úklady pýchou, iným žiadosťami tela, iným pochybnosťami, iným neverou, iným malomyseľnosťou a osamelosťou. Veľa bude pochybovať o mojom Synovi a o mne a bude sa domnievať, že toto je koniec mojej Cirkvi. 

Kňazi zasvätení môjmu Nepoškvrnenému Srdcu, najmilší synovia, ktorých zhromažďujem pre tento veľký boj: prvou zbraňou, ktorú musíte používať, je dôvera vo mňa a vaše úplná oddanosť. Premáhajte pokušenia strachu, malomyseľnosti a smútku. Nedôvera ochromuje vašu činnosť a to veľmi pomáha môjmu nepriateľovi. Buďte veselí a plní radosti! To nie je koniec mojej Cirkvi. Pripravuje sa začiatok jej plnej a podivuhodnej obnovy. Námestník môjho Syna to s mojou pomocou už tuší a cez smútok prítomnej chvíle vás nabáda k radosti! K radosti? pýtate sa ma s úžasom. Áno, moji synovia, k radosti v mojom Nepoškvrnenom Srdci, ktoré vás všetkých v sebe ukrýva. Moje materské Srdce bude pre vás miestom vašej izby, zatiaľ, čo vonku bude zúriť veľká búrka. Aj keby ste zostali na ceste zranení, aj keby ste často klesli, i keby ste zapochybovali a v istých chvíľach zradili, nestrácajte myseľ, pretože  ja vás milujem! Čím viac bude môj nepriateľ chcieť proti vám zúriť, tým väčšia bude moja láska k vám. Som Matka a milujem vás väčšmi, synovia, pretože ste mi boli vytrhnutí. 

A mojou radosťou, kňazi, miláčikovia môjho Nepoškvrneného Srdca, je urobiť z vás všetkých tak čistých a posilnených synov, že sa ich už nikomu nepodarí vyrvať láske môjho Syna Ježiša. Urobím z vás žijúce podoby svojho Syna Ježiša. Preto buďte pokojní, plní dôvery a mne celkom oddaní. Stále sa so mnou modlite! Zbrane, ktoré použijem na boj a víťazstvo v tejto bitke, bude vaša modlitba a vaše utrpenie. Teda tiež vy na kríži so mnou a s mojím Synom Ježišom, vedľa jeho a vašej Matky (...). "

(Kňazom, najmilším synom Panny Márie)


1 komentár:

  1. Chválim Ťa Pane a ďakujem... zažila som s Donom Gobbim Večeradlo vo Zvolene a v Hronskom Beňadiku. Jeho dielo MODRÁ KNIHA pomáha mnohým Mariánským ctitelom

    OdpovedaťOdstrániť

FRANTIŠEK AKO HO NEPOZNÁME (alebo pred nástupom na Petrov stolec)

  José Arturo Quarracino, narodený v roku 1953 v Buenos Aires, je príbuzným kardinála Antonia Quarracina (+1998), ktorý v roku 1992 vymenova...